сряда, 21 април 2010 г.

Кошница с цветя и панделка

Отдавна имах идея да направя кошница с цветя. И като са много и различни им прилича да са в кошница. И то с панделка, за разкош!
Приемам критики. За надписа любимият ми златист маркер ме изостави и писах с един брокатен, но бързах и не се получи особено добре. Може би в окончателният вариант на картичката ще отпечатам надпис и ще го сложа отгоре. За едно от лилавите цветя съм ползвала tutorial на Inna's Creations. Всъщност сега видях, че едно от последните неща, които тя е показвала е точно кошница с прекрасни цветя! Е поне моята е различно оплетена и цветята са различни :-)
Доста трудно плетох кошницата и някак си отдолу ми се вижда недовършена. Също така за пръв път използвам двойно залепваща лента (тиксо) и самите цветя са отделно направени и после се опитах да ги композирам в кошницата и леко да ги размествам, ако не ми харесва. Това тиксо е и разлепващо се - ако не ми харесва, мога да разлепя цветето и да го преместя. Идеята за отделни елементи харесах от Greta, които прави за хобисимо - страхотно нежни и изпипани неща.


С тази картичка участвам в предизвикателството на Двете елши от 18.04.2010. Толкова красиви неща видях там, направени с панделки, че моят първи опит за използване на панделка е далече от съвършенството. Успех на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар