събота, 29 септември 2012 г.

Нов пънч и процес на създаване на една картичка

Да се похваля - имам си нов пънч - подарък от колегите за рождения ми ден. Изненадаха ме много приятно - като ми знаят хобито, са ми взели много подходящ подарък. Пробвах го вече и съм много доволна.
Ето сега картичката направена с помощта на този пънч:
По време на работата по тази картичка имах най-различни колебания къде да си разположа елементите.
Най-напред си реших, че розовата хартия, бордюра и сърцата от куилинг ми трябват.
За да направя бордюра, се наложи да перфорирам две картончета - при първото не успях да центрирам двете линии със сърца да са едно срещу друго.

Пробвах само със светлорозовата хартия и реших, че ми трябва и тъмнорозова за рамка.
Най-напред пробвах само тъмнорозовото, после като рамка - хареса ми повече.
Перфорираният бордюр най-напред позиционирах в средата на картичката. После реших да го изместя - да наруша симетрията малко. Добавих и малки сърчица - от изрезките.
Даже мислех така да остане картичката.
Но пък вляво ми се видя много празно - пробвах да го запълвам с различни видове таг-чета за надписи. Смених единия цвят на  малките сърца.
В крайна сметка си харесах кръгче, изрязано с къдрава ножица, по края облепено с брокат. Направих и три малки рози.
В крайна сметка се получи такъв краен резултат, всичко е залепено и вече снимано на дневна светлина:

Хареса ми работата с новия пънч, хареса ми как се получи в крайна сметка картичката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар