петък, 23 април 2010 г.

Ретро картичка

Като видях предизвикателството за ретро картичка на Картичкофуриите, много ми искаше да участвам. Имах една първоначачална идея, но не успях да я реализирам. И ето че вчера видях как може да използва салфетка за направа на дизайнерска хартия. Веднага ми хрумна как мога да съчетая един вид салфетки, които имам, със ретро дантели. Дантелите изглеждат плетени на една кука, някога можех и аз да ги плета, сега само използвах готови. Цветето направих пак от дантелата.

Направих и място за надпис, който май може да е съвсем кратък - например За теб! Надписът е леко повдигнат с двойно-лепяща монтажна лента с дунапрен - получава се добър обем, който пасва и на обема получен от цветето и дантелата.
След като направих картичката, не знам защо в главата ми се върти "Арсеник и стари дантели" - не съм гледала нито филма, нито театъра. Може би пък е време да отидем на театър?

П.П. Разгледах какви прекрасни картички са публикували преди мене за ретро предизвикателството. Не е изненадващо ,че намерих още чудесно използвани ретро дантели! Поздравления за красотите, които творите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар