вторник, 13 септември 2011 г.

Картички с по-различни форми Unusual forms cards

Разглеждах различни картички, посветени на лятото. И попаднах на няколко с необичайни форми, които много ми се прииска да направя.
Ето ги.
Картичка - джапанка - Flip flop card
Шаблонът е от http://www.paperscrapz.screentastic.ca/card%20templates/flip%20flop%20card.jpg

Картичка - слънце - Sun shaped card
Шаблонът е от  http://www.cardmakingandpapercraft.com/download/bikini-babe
И най-много се забавлявах с картичката - с форма на бански. Bra and panty card

Двете части на картичката много добре си пасват ;-)
Освен за плаж и лято картичката ми се струва подходяща и за Свети Валентин - за човек с чувство за хумор :-)
Шаблонът е от http://stampowl.blogspot.com/2008/01/panty-template.html

Много харесаха шаблоните. Имах проблеми с изрязването и напасването на заоблените линии. Забавно беше да се сложи панделка на джапанката, после задната част да се залепи хубаво и да се прикрие при залепването върху самата двойна картичка. За картички с форма на слънце намерих доста неща, но този вид като че ли ми допадна най-много. А пък картичката с форма на бански ... също се оказа предизвикателство - с рязането и лепенето. Размаза ми се молива, с който бях очертала, при лепенето. След самото лепене чаках да изсъхнат хубаво частите и ги притисках с тежина отгоре - иначе се получаваха набръчкани. Но общо взето, беше приятно и забавно правенето им.

И засега, сбогом лято! До другото лято ...

2 коментара:

  1. Явно на някой изобщо не му се разделя с лятото.Добре дошла!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотне летни формички! Особено ми хареса джапанката, като истинска е!

    ОтговорИзтриване